-
Algemene informatie Vendiro
-
Marketplaces
- Allegro
- Amazon
- Beslist
- BHV
- Blokker
- Bol.com
- Bricomarché
- Camif
- Cdiscount
- CDON
- Conforama
- Conrad
- Darty
- Decathlon
- Douglas
- eBay
- Eprice
- Fnac
- fonQ / VT-Wonen
- Galeries Lafayette
- Go Sport
- HomeDeco
- Home24
- Idealo
- Inno
- Kaufland
- Kiabi
- LaRedoute
- Leenbakker
- Leroy Merlin
- Maisons Du Monde
- ManoMano
- Maxeda
- Mediamarkt
- Mirakl
- Obelink
- Otto
- Rakuten
- Reverb
- RueDuCommerce
- Spartoo
- Truffaut
- Ubaldi
- Van Borre
- V&D
- Wayfair
- Yatego
- Zalando
- Hornbach
- Bricodepot
- But
- Vente-unique
- Kruidvat
-
Integraties
-
Portal
-
Content
-
Migratie ChannelEngine
Zalando content
Lees hier meer over Zalando content errors.
Inleiding
Na het insturen van content via een pushrequest kan je in Zdirect een status zien. Indien rejected staan daar ook codes bij.
Een lijst met alle codes met toelichting kan je vinden op https://partnerportal.zalando.com/s/article/Article-Status-Code-Definitions
Naast de technische validatie kan er een handmatige controle door Zalando plaatsvinden waardoor een optioneel attribuut toch verplicht wordt. Om dit te voor te zijn is het advies om een product met zoveel mogelijk informatie in te sturen.
Als je meerdere errors krijg hoeven deze niet altijd op te gaan. Als je 1 error door een aanpassing oplost dan kan een 2e en 3e ook verdwijnen. Mochten sommige errors onlogisch zijn, los dan eerst degene op die wel op te lossen zijn.
Soms geeft Zalando onterecht een error. Om dit op te lossen is het advies om het product nogmaals in te dienen via een push request met een kleine (niet essentiële) wijziging. Bijvoorbeeld een extra spatie toevoegen in een titel of vrij tekstveld attribuut. Zalando ziet dat als wijziging en zal het artikel opnieuw beoordelen waarbij het artikel dan vaak alsnog door de validatie komt.