In dit artikel is algemene informatie te vinden over Home24 en welke Vendiro features er gebruikt kunnen worden via deze marketplace.
Introductie
Home24 is een beursgenoteerd online marketplace voor meubels , tuinmeubelen en woonaccessoires, gevestigd in Berlijn . Het bedrijf heette aanvankelijk FP Commerce en werd in 2012 Home24 GmbH. In mei 2015 werd de vennootschap omgezet in een naamloze vennootschap.
Algemene informatie
Land | Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk |
Bereik | 2 miljoen actieve klanten, 200.000 unieke bezoekers per dag |
Commissie | - |
Vaste kosten | |
Uitbetalingsfrequentie | 3 x per maand |
Productsegment | Homedeco, meubels incl tuinmeubelen en textiel. |
Valuta | EUR |
Feature informatie
Aanbieden op bestaande productinformatie | Ja |
Product content aanmaken | Ja |
Orders importeren | Ja |
Orders annuleren | Ja |
Orders terugbetalen | Ja, zowel deel als volledige terugbetaling van de order mogelijk |
Orders verzending bevestigen | Ja |
Fulfilment by Marketplace (FBM) | Nee, heeft Home24 niet |
Repricing | Nee |
Settlements | Ja, via automatisch import |
Shipping templates | Nee |
Van-voor prijzen | Ja |
Annuleringsverzoeken | Nee |
Retourverzoeken | Nee |
Facturen (documenten) uploadenJa | Ja |
VAT calculated (orders) | Ja |
VAT collected (orders) | Nee |
Korting op commissie | Nee |
Bijzonderheden
Bij Home24 zijn geen (reguliere) e-mailadressen beschikbaar. Als alternatief importeert Vendiro het customer notification e-mailadres en zet deze in het reguliere e-mailadres. Via dit mailadres kan een bericht verstuurd worden naar een klant, echter kan de klant hier niet op antwoorden.
Het is dus geschikt om order updates (shipment, factuur etc) te sturen maar niet om vragen aan een klant te stellen of een dialoog op te starten. Dit kan via de Mirakl interface.