Wat doet een Customer Success Manager

Naast geavanceerde software, biedt Vendiro de beste service in de vorm van een Customer Success Manager. Maar wat doet een Customer Success Manager precies? En wanneer kun je bij je Customer Success Manager terecht?

Bij Vendiro hechten we veel waarde aan relaties en partnerships. We willen onze klanten dan ook graag ondersteunen bij het behalen van lange termijn en strategische doelstellingen. Een Customer Success Manager is daar de juiste persoon voor.

 

Tijdens de Onboardingfase krijg je je eigen Customer Success Manager toegewezen. Dit is je directe aanspreekpunt binnen Vendiro, maar ook een strategisch adviseur.  Alle Customer Success Managers bij Vendiro, zijn namelijk senior marketplace specialisten en hebben veel ervaring in de branche. Zij kunnen dus meedenken en adviseren over het behalen van de door jou gestelde marketplace doelstellingen.

 

Om jouw doelen goed in kaart te brengen, plant de Customer Success Manager strategische meetings in. Vervolgens zal er een concreet actieplan opgesteld worden. Het actieplan zal verder gaan dan alleen de rol van Vendiro binnen het behalen van je doelen. Er zal bijvoorbeeld ook gekeken worden naar jouw potentie, concurrentie en processen die wellicht geoptimaliseerd kunnen worden.

 

De Customer Support Specialist is een onderdeel van het Customer Support Team. Dit team staat klaar om kleine en complexe vraagstukken te beantwoorden en issues op te lossen. Zo biedt Vendiro niet alleen ondersteuning bij het behalen van jouw doelen, maar ook bij het beantwoorden van dagelijkse vragen of issues. Lees meer in dit guide artikel over welk soort vragen je terecht kunt bij Customer Support. Er dus altijd iemand bereikbaar, wanneer jij dat nodig hebt!